CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday 31 December 2011

Apam Polkadot ~ Projek Last Weekend

Krismas minggu lepas, sepupu aku Syuhada, melangsungkan pertunangan.. yela.. study dah abih, keja pon dah ada.. tup tup dah nak tunang kan.. dan kebetulan aku pun dapat la duit lebih sikit sebab dapat tempahan apam polkadot ni dari Syuhada. Dia tempah nak kale pink + purple sebab katanya tema baju pink putih & barang-barang hantaran semua tema pink purple.. So, dia bagi sepenuh kepercayaan kat aku untuk buat la apa saja kat apam polkadot tu asalkan tak lari dari tema pink purple tuhh..

 Ini lah apam polkadot yang dah pun dimasukkan dalam plastik panjang, 2 biji dalam 1 plastik

Semuanya siap 100 biji

Hehe..ni yang dah siap ikat ngan reben atas dulang hantaran.. aku la yang ikat reben tu..=)

Alhamdulillah.. dapat jugak rezeki di hujung-hujung minggu ni kan.. aku pun dah lama tak terima order sebab masa agak terhad kan.. tapi untuk cousin, kita tolongkan jugak.. Kepada Syuhada, Selamat Bertunang!


 Hantaran pihak perempuan

Hantaran pihak lelaki kepada pihak perempuan

Wassalam..                                           

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...